פרטים עלי

התמונה שלי
Kiriyat malachi, Israel
BgB ,אריאל מורזחנוב, בן 19 מקרית מלאכי. משרת ביחידה קרבית במג"ב, עוסק במוזיקת הראפ מגיל צעיר מאוד , כותב שירה (לא רק ראפ) הופיע בעבר במקומות שונים (טלוויזיה , רדיו , מקומות בילוי וכו') ראפר שמנסה להביא משהו אחר עם שירים יחודיים שעוד לא נעשו בעבר, תהנו. ליצירת קשר : Ariel.mo@gmail.com

יום שבת, 5 בדצמבר 2009

פה בדרום!!! חדש מהיום (5.12.09) נכתב בחצי שעה והוקלט בעוד חצי שעה




פה בדרום , קטע שאורכו כדקה של מחאה כדרכי שלי על הדרום שלנו :]
הורדה :


ליריקה:

עוד עקרבוט , עוד רכב שנגב קפוט
עוד ילד מסכן שקיבל מערס כאפה שטות
עוד בדואי שלוקח פרוטקשן
ואם תסרב זה סרט אקשן
שהסוף שלו ידוע הוא מהול בגעגוע
ממש כמו במערב הפרוע
העסק שלך נשרף קליל
דם מתקזז פה כאילו שזה kill bill
אחד  , שתיים , ילדים בני 9 זורקים זין
מעשנים כל מה זז ובנתיים
אף אחד לא יכול להושיע
כי פה בדרום המעלית עוד לא הגיע
וזקנים ונכים נדפקים בספסלים
כי הבית שלהם קומה 20
ואם משהו מגיע מבחוץ
זה טיל קסאם או סם לא נחוץ
מר ראש הממשלה זה לא תרוץ
אם זה ימשיך ככה הדרום יהפוך לפיצוץ
גם הגמלים הפסיקו לרוץ
כמה יתושים? התחת שלי עקוץ
ומה נותר לי לשאול או להגיד?
האם אני רואה פה עתיד?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה